سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
خوردن از سرِ سیری، خواب بی شب زنده داری، خنده بی [مایه] شگفتی، ناله و مویه بلند به هنگام مصیبت، و بانگ نای در نعمت و شادمانی، نزد خدا سخت ناپسند است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
مدرسه

  نویسنده: school  
 
                                    به نام خدا
 
  سلام.امروز هم چنرتا خبر ورزشی باحال براتون نوشتم.بخونید واگر هم زحمتی نیست نظربدید.
 
رونالدینیو برای دومین سال پیاپی بهترین بازیکن سال جهان شد

رونالدینیو ستاره فوتبال برزیل و تیم بارسلون اسپانیا، دوشنبه شب طی مراسمی در زوریخ برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد.

رونالدینیو
رونالدینیو طی مراسمی در زوریخ انتخاب شد

در این مراسم رونالدینیو با مجموع 956 امتیاز با فاصله زیادی نسبت به رقبای خود بیشترین رای را به دست آورد تا به عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی شود.

فرانک لمپارد انگلیسی نیز، با مجموع 306 رای به مقام دوم دست یافت و اتوئو مهاجم کامرونی بارسلون با 190 رای در مکان سوم قرار گرفت.

تیم فوتبال ایران در رده نوزدهم جهان

روز دوشنبه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) آخرین رده ‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان را در سال 2005 میلادی اعلام کرد و تیم ملی فوتبال ایران با 703 امتیاز بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رده‌ نوزدهم قرار گرفت و برزیل با 840 امتیاز همچنان در صدر جدول ایستاد.

تیم ملی ایران - عکس از ایسنا
رتبه ایران نسبت به ماه گذشته تغییری نکرد

طبق این رده بندی تیم ایران در میان تیم‌های آسیایی پس از ژاپن دومین تیم برتر قاره است و کره‌ جنوبی، عربستان و استرالیا در رده‌های سوم، چهارم و پنجم قرار دارند.

رده‌ بندی ده تیم برتر جهان در ماه دسامبر
1 ـ برزیل، 840 امتیاز
2 ـ جمهوری چک، 796 امتیاز
3 ـ هلند، 791 امتیاز
4 ـ آرژانتین، 772 امتیاز
5 ـ مکزیک، 768 امتیاز

برزیل بهترین تیم فوتبال جهان در سال 2005

تیم فوتبال برزیل که برای چهارمین سال پیاپی در صدر جدول رده بندی بهترین تیم جهان قرار دارد، روز دوشنبه طی مراسمی در شهر زوریخ، به عنوان بهترین تیم فوتبال جهان در سال 2005 معرفی شد و جایزه مخصوص بهترین تیم جهان را از فیفا دریافت کرد.

تیم ملی فوتبال برزیل با ‪ ۸۴۰‬امتیاز و ‪ ۴۴‬امتیاز اختلاف با تیم دوم جهان، در صدر جدول برترین های جهان قرار دارد.

همچنین در این مراسم تیم ملی غنا که با کسب پنج پیروزی و سه تساوی به جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬راه یافته و در رده ‌بندی فیفا در سال 2005 بیست و هفت پله صعود داشته، به علت بیشترین پیشرفت در این جدول جایزه ای از فیفا دریافت کرد.

اعتراض رئیس فیفا به نحوه انتخاب بهترین فوتبالیست آسیا

سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال جهان، فیفا که در ژاپن بسر می برد از نحوه اهدای جایزه مرد سال فوتبال آسیا که در ماه گذشته برگزار شد، انتقاد کرد و خواستار تغییر نام این جایزه شد.

بلاتر اظهار داشت: دادن این جایزه به بازیکنان خارج از آسیا تنها در صورت حضور آنها در این مراسم منطقی نیست و باید نام این جایزه تغییر کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از اهدای جایزه مرد سال فوتبال آسیا اعلام کرده بود، جایزه را به بازیکنی می دهد که بتواند درمراسم ویژه اهدای جایزه حضور یابد در غیر این صورت از لیست برگزیدگان حذف می شود.

در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا که با انتخاب حمد المنتشری از عربستان همراه بود بازیکنانی چون علی کریمی و جواد نکونام از ایران و پارک جی سونگ از کره جنوبی که نامزد دریافت این جایزه بودند، بدلیل اینکه نتوانستند در محل مراسم حضور یابند، از دریافت این جایزه محروم شدند.


 
   
چهارشنبه 84 آذر 30 ساعت 2:17 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  عکس
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

68051: کل بازدید

3 :بازدید امروز

6 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
مدرسه
 
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک