سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]
مدرسه

  نویسنده: school  
 
                                    به نام خدا
 
  سلام.امروز هم چنرتا خبر ورزشی باحال براتون نوشتم.بخونید واگر هم زحمتی نیست نظربدید.
 
رونالدینیو برای دومین سال پیاپی بهترین بازیکن سال جهان شد

رونالدینیو ستاره فوتبال برزیل و تیم بارسلون اسپانیا، دوشنبه شب طی مراسمی در زوریخ برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد.

رونالدینیو
رونالدینیو طی مراسمی در زوریخ انتخاب شد

در این مراسم رونالدینیو با مجموع 956 امتیاز با فاصله زیادی نسبت به رقبای خود بیشترین رای را به دست آورد تا به عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی شود.

فرانک لمپارد انگلیسی نیز، با مجموع 306 رای به مقام دوم دست یافت و اتوئو مهاجم کامرونی بارسلون با 190 رای در مکان سوم قرار گرفت.

تیم فوتبال ایران در رده نوزدهم جهان

روز دوشنبه فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) آخرین رده ‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان را در سال 2005 میلادی اعلام کرد و تیم ملی فوتبال ایران با 703 امتیاز بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رده‌ نوزدهم قرار گرفت و برزیل با 840 امتیاز همچنان در صدر جدول ایستاد.

تیم ملی ایران - عکس از ایسنا
رتبه ایران نسبت به ماه گذشته تغییری نکرد

طبق این رده بندی تیم ایران در میان تیم‌های آسیایی پس از ژاپن دومین تیم برتر قاره است و کره‌ جنوبی، عربستان و استرالیا در رده‌های سوم، چهارم و پنجم قرار دارند.

رده‌ بندی ده تیم برتر جهان در ماه دسامبر
1 ـ برزیل، 840 امتیاز
2 ـ جمهوری چک، 796 امتیاز
3 ـ هلند، 791 امتیاز
4 ـ آرژانتین، 772 امتیاز
5 ـ مکزیک، 768 امتیاز

برزیل بهترین تیم فوتبال جهان در سال 2005

تیم فوتبال برزیل که برای چهارمین سال پیاپی در صدر جدول رده بندی بهترین تیم جهان قرار دارد، روز دوشنبه طی مراسمی در شهر زوریخ، به عنوان بهترین تیم فوتبال جهان در سال 2005 معرفی شد و جایزه مخصوص بهترین تیم جهان را از فیفا دریافت کرد.

تیم ملی فوتبال برزیل با ‪ ۸۴۰‬امتیاز و ‪ ۴۴‬امتیاز اختلاف با تیم دوم جهان، در صدر جدول برترین های جهان قرار دارد.

همچنین در این مراسم تیم ملی غنا که با کسب پنج پیروزی و سه تساوی به جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬راه یافته و در رده ‌بندی فیفا در سال 2005 بیست و هفت پله صعود داشته، به علت بیشترین پیشرفت در این جدول جایزه ای از فیفا دریافت کرد.

اعتراض رئیس فیفا به نحوه انتخاب بهترین فوتبالیست آسیا

سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال جهان، فیفا که در ژاپن بسر می برد از نحوه اهدای جایزه مرد سال فوتبال آسیا که در ماه گذشته برگزار شد، انتقاد کرد و خواستار تغییر نام این جایزه شد.

بلاتر اظهار داشت: دادن این جایزه به بازیکنان خارج از آسیا تنها در صورت حضور آنها در این مراسم منطقی نیست و باید نام این جایزه تغییر کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از اهدای جایزه مرد سال فوتبال آسیا اعلام کرده بود، جایزه را به بازیکنی می دهد که بتواند درمراسم ویژه اهدای جایزه حضور یابد در غیر این صورت از لیست برگزیدگان حذف می شود.

در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا که با انتخاب حمد المنتشری از عربستان همراه بود بازیکنانی چون علی کریمی و جواد نکونام از ایران و پارک جی سونگ از کره جنوبی که نامزد دریافت این جایزه بودند، بدلیل اینکه نتوانستند در محل مراسم حضور یابند، از دریافت این جایزه محروم شدند.


 
   
چهارشنبه 84 آذر 30 ساعت 2:17 عصر

  نویسنده: school  
 

                                       به نام خدا

وحالا نوبت به به چندتا جک باحال رسیده بخونید بخندید ونظر بدید.

به ترکه میگن وقتی یونس گم شد چی شد؟ میگه سازمان یونسکو تاسیس شد!

یک روزیک مردی میره سی دی میخره میبینه که سی دی پر از خشه از فروشنده میپرسه چرا این همه خش داره فروشنده میگه زیره اهنگای قشنگ رو خط کشیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ترکه میخوره به دیوار میگه ببخشید!!!!!

یه ترکه راه میرفته خسته میشه میدوه

یه روزازیکی می برسن دودوتامیشه چندتا؟میگه:هشتا. میگن: چرا؟ میگه:من ازیه راهی دیگه حلش کردم!!!!!

ز یه خره میپرسن: راست میگن شما ترکین؟ خره میگه: والا یه صحبتهایی شده ولی ماهنوز زیره بار نرفتیم.

عربه بلند پروازی می کنه با زد هوایی پایین می یارندش

یک روز یک ماره روسری سرش میکنه میگه من کبری هستم!!!

یه روز ترکه با نافش بازی می کن یهو فشارش می ده ریستارت می شه بعد اف دیسکش می کنن

ترکه پسردار میشه ولی بچش کور به دنیا میاد جو میگیردش اسمه بچشو میزاره حیدر مریم زاده

 


 
   
شنبه 84 آذر 26 ساعت 7:52 عصر

  نویسنده: school  
 

به نام خدا

سلام.ببخشید که چند وقتی ننوشتم چون فشار امتحانات خیلی زیادبید.(منظور ازبید بود بید)!امروز میخوام براتون چندتا جک و چند تا خبر ورزشی بنویسم بخونید لذت ببرید و نظربدید.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا

در قرعه کشی روز جمعه حریفان 16 تیم صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند که دیدار دو تیم بارسلون و چلسی که فصل گذشته هم مقابل هم قرار گرفتند و دیدار لیورپول قهرمان سال گذشته جام قهرمانی باشگاههای اروپا با بنفیکا حذف کننده منچستر یونایتد و جدال بایرن مونیخ و آث میلان و آرسنال با رئال مادرید از جالب ترین دیدارها در این مرحله خواهد بود.

همچنین در دیگر دیدارها تیم های وردربرمن با یوونتوس، آیندهوون با لیون، آژاکس با اینترمیلان و رنجرز - ویارئال مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این دیدارها به صورت رفت و برگشت در ماههای فوریه و مارچ برگزار خواهد شد.

نتایج قرعه کشی جام قهرمانان اروپا
چلسی با بارسلونا
رئال مادرید با آرسنال
وردربره‌من با یوونتوس
بایرن ‌مونیخ با آث میلان
آیندهوون با لیون
آژاکس با اینترمیلان
بنفیکا با لیورپول
رنجرز با ویارئال

سیدبندی مسابقات جام ملت های آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا، روز جمعه سیدبندی تیم‌های حاضر در مسابقات مقدماتی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.

در این سید بندی که در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد تیم ملی ایران به همراه ژاپن قهرمان دو دوره‌ گذشته‌ این رقابت‌ها، چین، بحرین، ازبکستان و اردن در سید نخست این رقابت‌ها قرار گرفتند.

این سیدبندی براساس عملکرد تیمها در رقابت‌های مقدماتی و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2004 انجام شده است و مراسم قرعه‌کشی و گروه بندی روز ‪ ۴‬ژانویه ‪کوالالامپور برگزار خواهد شد.

تیم استرالیا نیز که از روز ‪ ۱۱‬دیماه به عضویت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خواهد آمد، آخرین تیم گلدان چهارم است و در کنار تیمهای کم قدرتی همچون پاکستان و هند قرار دارد.

مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ‬با حضور 24 تیم در شش گروه چهار تیمی در 22 فوریه و رقابت‌های نهایی این مسابقات 23 جون سال 2007 آغاز خواهد شد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم برتر به مرحله اصلی رقابت‌های جام ملتهای آسیا صعود خواهند کرد که چهار تیم میزبان؛ مالزی، ویتنام، اندونزی و تایلند به دوازده تیم صعودکننده خواهند پیوست.

‪ رده بندی اعلام شده برای قرعه کشی بازیهای مقدماتی:
گلدان اول: ژاپن، چین، ایران، بحرین، ازبکستان، اردن
گلدان دوم: کره جنوبی، عراق، عمان، کویت، عربستان، قطر
گلدان سوم: امارات، یمن، سوریه، لبنان، سنگاپور، هنگ کنگ
گلدان چهارم: فلسطین، سری لانکا، تایوان، پاکستان/ بنگلادش،استرالیا هند،                                                                                                          

همش زدم توکار سید بندی!!!


 
   
شنبه 84 آذر 26 ساعت 7:31 عصر

  نویسنده: school  
 

         به نام خدا

سرانجام انتضارات به پایان رسید و قرعه کشی مسا بقا ت جام جهانی دیشب انجام شد و همون طور که گفتم ایران با مکزیک هم گروه شد توضیحات کامل و گره بندیها رو پایین نوشتم.بخونیدولذت ببرید.

گروهبندی تیمهای حاضر در جام جهانی آلمان
 
.
سی و دو تیم راهیافته به جام جهانی آلمان، با برگزاری مراسم قرعه کشی در شهر لایپزیک حریفان خود را در مرحله گروهی این مسابقات که تابستان سال آینده برگزار می شود، شناختند.

این مراسم در حضور سه هزار و دویست نفر از جمله ستارگان فوتبال، شخصیتهای سیاسی و مربیان و روسای فدراسیونهای تیمهای راهیافته به جام جهانی برگزار شد و دوستداران فوتبال در 160 کشور جهان آن را از طریق پخش زنده تلویزیونی دنبال کردند.

گروه A

1- آلمان
2- کاستاریکا
3- لهستان
4- اکوادور

گروه B

1- انگلستان
2- پاراگوئه
3- ترینیداد و توباگو
4- سوئد

گروه C

1- آرژانتین
2- ساحل عاج
3- صربستان و مونته نگرو
4- هلند

گروه D

1- مکزیک
2- ایران
3- آنگولا
4- پرتغال

گروه E

1- ایتالیا
2- غنا
3- آمریکا
4- چک

گروه F

1- برزیل
2- کرواسی
3- استرالیا
4- ژاپن

گروه G

1- فرانسه
2- سوئیس
3- کره جنوبی
4- توگو

گروه H

1- اسپانیا
2- اوکراین
3- تونس
4- عربستان سعودی

 
ایران در جام جهانی با مکزیک، پرتغال و آنگولا هم گروه شد
 
.
سی و دو تیم راهیافته به جام جهانی آلمان، با برگزاری مراسم قرعه کشی در شهر لایپزیک حریفان خود را در مرحله گروهی این مسابقات که تابستان سال آینده برگزار می شود، شناختند.

تیم ایران در گروه چهار (گروه D) با مکزیک، پرتغال و آنگولا هم گروه شده است. این تنها گروهی است که فقط شامل یک تیم اروپایی می شود.

مراسم قرعه کشی شامگاه جمعه، در حضور سه هزار و دویست نفر از جمله ستارگان فوتبال، شخصیتهای سیاسی و مربیان و روسای فدراسیونهای تیمهای راهیافته به جام جهانی برگزار شد و دوستداران فوتبال در 160 کشور جهان آن را از طریق پخش زنده تلویزیونی دنبال کردند.

مارتین زیگلر، مدیر ارتباطات فیفا به همراه یوهان کرویف (هلند)، لوتار ماتیوس (آلمان)، روژه میلا (کامرون)، لوکاس ردبه (آفریقای جنوبی - میزبان جام جهانی 2010)، ماساشی ناکایاما (ژاپن)، کوبی جونز (آمریکا)، پله (برزیل) کریستین کارمبو (فرانسه) و هایدی کلام (مجری آلمانی مراسم) قرعه 32 تیم حاضر در جام جهانی را از گلدانها بیرون آوردند تا در‪ ‬هشت گروه ‪ چهار‬تیمی تقسیم شوند.

دیدار افتتاحیه جام جهانی را تیم آلمان روز نهم ژوئن درشهر مونیخ مقابل کاستاریکا برگزار خواهد کرد و این مسابقات ۹‬ ژوییه با برگزاری دیدار پایانی دربرلین خاتمه می‌یابد.

قرعه ایران

ایران در نخستین مسابقه گروه چهارم، روز یازدهم ژوئن سال 2006 در شهر نورنبرگ مقابل مکزیک قرار می گیرد.

این تیم روز هفدهم ژوئن در فرانکفورت با پرتغال، نایب قهرمان ملتهای اروپا بازی می کند و در دیدار پایانی، روز بیست و یکم ژوئن در لایپزیک با آنگولا روبرو می شود.

بسیاری از کارشناسان ایرانی، با توجه به جایگاه مکزیک در دنیای فوتبال در مقایسه با هفت سرگروه دیگر جام جهانی، این تیم را روی کاغذ، حریف مناسبتری برای ایران می دانستند. مکزیک در دیداری دوستانه که ژانویه سال 2000 در شهر اوکلند آمریکا برگزار شد، با نتیجه دو بر یک تیم ملی ایران را شکست داد.

ایران که در دو حضور پیشین خود در دیدارهای نهایی جام جهانی، نتوانسته است از مرحله گروهی این مسابقات صعود کند، اگر در جام جهانی آلمان بتواند به مرحله حذفی برسد با یکی از دو تیم گروه سوم (گروه C) که شامل آرژانتین، ساحل عاج، صربستان و مونته نگرو و هلند است بازی می کند.

بازیکنان تیم ملی ایران که در روزهای اخیر مورد مصاحبه رسانه های ایرانی قرار گرفتند دو انتظار متفاوت درباره قرعه کشی گروههای جام جهانی داشتند:

برخی از این بازیکنان امیدوار بودند که ایران در گروه نسبتا آسانی قرار بگیرد تا بتوانند برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این کشور به مرحله حذفی جام صعود کنند.

اما برخی دیگر که به نظر می رسید به صعود ایران از مرحله گروهی خوشبین نبودند، ابراز تمایل کردند که تیمشان با حریفان بزرگی همگروه شود تا دست کم فرصت بازی با تیمهای قدرتمند و نامدار جهان برای بازیکنان ایرانی فراهم شود.

همچنین بازی با تیمهای بزرگ، می توانست فرصتی برای بازیکنان ایرانی تلقی شود تا در مرکز توجه قرار بگیرند و شانس خود را برای راه یافتن به لیگهای معتبر اروپایی افزایش دهند. همگروهی ایران با آلمان در جام جهانی 1998 فرانسه، آغازی بر حضور گسترده تر بازیکنان ایرانی در لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا بود.

بخت و اقبال

هرچند کارشناسان فوتبال عقیده دارند قدرت واقعی تیمها در ماه ژوئن و هنگام آغاز جام جهانی مشخص می شود، اما اغلب مربیان و بازیکنان حاضر در این مسابقات، روزهای پیش از قرعه کشی را با آرزوی همگروه شدن با تیمهایی آسانتر سپری کردند.

با وجود این، سرمربی کروات تیم ایران ساعاتی قبل از برپایی این مراسم گفت چندان نگران نیست که در کدام گروه قرار بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ به بخش فارسی بی بی سی گفت تمام تیمهای حاضر در جام جهانی، تیمهای خیلی خوبی هستند و تفاوت چندانی بین آنها نیست.

مربی فرانسه هم مانند برانکو بر این باور نیست که قرعه سخت یا آسان بتواند سرنوشت یک تیم را رقم بزند. ریمون دومنک در گفتگویی پیش از برگزاری قرعه کشی، بازی با همه تیمها را "دشوار" ارزیابی کرد.

او گفت: "من برخی از بهترین گروهبندی های ممکن را به یاد می آورم که سرانجام به حذف زودهنگام ما منجر شد."

اشاره این مربی فرانسوی به قرعه تیم فرانسه در جام جهانی 2002 بود که با سنگال، اروگوئه و دانمارک در یک گروه قرار گرفت. فرانسوی ها بدون آنکه گلی را جام جهانی به ثمر برسانند، دو بازی خود را باختند و یک بازی دیگر را مساوی کردند.

یکی از این باختها مقابل سنگال بود که در این دوره به جام جهانی راه نیافته اما باز هم نماینده ناشناخته دیگری از قاره آفریقا، توگو در گروه هفت (گروه G) جزو حریفان فرانسه قرار گرفته و بازی پایانی مرحله گروهی را با این تیم برگزار می کند.

پراکندگی جغرافیایی

در این دوره، فیفا گروه بندی تیمهای شرکت کننده در جام جهانی را بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی انجام داده است تا از هر قاره، به جز قاره اروپا بیش از یک تیم در هر گروه قرار نگیرد.

در دوره های پیشین، گروهبندی تیمها بر اساس قدرت آنها و میزان بختشان برای دستیابی به جام بود.

اما در قرعه کشی جام جهانی 2006 فقط سرگروه هایی که در کنار میزبان و مدافع عنوان قهرمانی بر صدر گروههای هشت گانه جای گرفتند، بر اساس ارزیابی پیچیده ای از قدرت تیمهای فوتبال، عملکرد آنها در دو جام جهانی گذشته و قدرت اقتصادی کشورها تعیین شده اند.

سرگروهی تیم‌های آلمان (میزبان مسابقات) و برزیل (مدافع عنوان قهرمانی) در گروه‌های اول و ششم از قبل تعیین شده بود.

آرژانتین، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، مکزیک و اسپانیا تیمهایی بودند که نامشان برای قرعه کشی در گلدان اول قرار گرفت و سرگروهی شش گروه باقیمانده را به قید قرعه برعهده گرفتند.

نام سایر تیمها در سه گلدان دیگر قرار داشت و نام صربستان و مونته نگرو (که پایینترین رده را در ارزیابی نمایندگان قاره اروپا دارد) در یک گلدان ویژه جای گرفت تا از برخورد سه تیم اروپایی در یک گروه جلوگیری کند.

قرعه تیم استرالیا (که تا زمان برگزاری جام جهانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد پیوست) به همراه نمایندگان قاره آفریقا و اکوادور و پاراگوئه، دو تیمی که در کنار برزیل و آرژانتین از آمریکای جنوبی به جام راه یافته اند، در گلدان دوم قرار داشت.

قرعه های هشت نماینده قاره اروپا که جزو بختهای اصلی مسابقات و سرگروههای جام جهانی محسوب نشده اند، در گلدان سوم جای گرفت.

نام تیم ایران به همراه سه نماینده دیگر قاره آسیا و نمایندگان آمریکای مرکزی و شمالی در گلدان چهارم بود

 


 
   
شنبه 84 آذر 19 ساعت 4:40 عصر

  نویسنده: school  
 

سلام امشب قراره قرعه کشی جام جهانی انجام بشه.خیلیها پیشبینی می کنن که ایران توی گروه مکزیک می افته.ضمنا این مراسم ساعت 23:00 به وقت تهران شروع میشه که احتمالا به طور زنده از شبکه سه پخش میشه.


 
   
جمعه 84 آذر 18 ساعت 6:26 عصر

  نویسنده: school  
 

                به نام خدا                          

سید بندی نهائی و قطعی [جام جهانی ۲۰۰۶]

 

سید بندی قرعه کشی جام جهانی اعلام شد :

سید اول: آلمان (میزبان)، برزیل (مدافع قهرمانی)، ایتالیا، فرانسه، آرژانتین، اسپانیا، مکزیک، انگلیس


سید دوم: استرالیا، آنگولا، غنا، ساحل عاج، توگو، تونس، اکوادور، پاراگوئه


سید سوم: کرواسی، جمهوری چک، هلند، لهستان، پرتغال، سوئد، سوییس، اوکراین


سید چهارم: ایران، ژاپن، عربستان سعودی، کره جنوبی، کاستاریکا، ترینیداد و توباگو، آمریکا


سید ویژه: صربستان و مونته نگرو


 
   
پنج شنبه 84 آذر 17 ساعت 5:55 عصر

  نویسنده: school  
 

به نام خدا

سلام.این وبلاگ توسط من یعنی شهروز نوشته میشود.

این وبلاگ یک وبلاگ متنوع است و موضوعات مختلفی

هم چون سرگرمی عکس درسی ورزشی دربرمی گیرد.

این عکسم گذاشتم که هم برای شما دوستان باشه وهم

برای افتتاح وبلاگ و امتحان کردن آن!

منتظر پیامهای بعدی من باشید.

برای ارتباط با من هم میتوانید نظر بگذارید و هم از طریق

e_maile:nodet_school@yahoo.com

با من ارتباط برقرار کنید.

***موفق باشید***

 


 
   
جمعه 84 آذر 4 ساعت 1:26 صبح

  نویسنده: school  
 

Wallpaper03_800x600.jpg

از طرف دانش اموزان کلاس 101


 
   
دوشنبه 84 آبان 30 ساعت 11:55 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  عکس
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

68031: کل بازدید

0 :بازدید امروز

1 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
مدرسه
 
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک